Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

..........

Ja igår var jag såå duktig på att ta det lugnt,, inte undra på om jag aldrig blir frisk, jag kan fan inte ta det lugnt.
Fick lov att handla igår, allt var nästan slut här hemma..
så där försvann en tusenlapp. :S
Men det blir så varje månad, allt som behövs förnyas en gång i månaden,, diskmedel, tvättmedel, storpack blöjor osv..
Så nu behöver vi inte handla på nån vecka.
Jag fick skjuts av mamma, orkade verkligen inte gå.
På vägen hem åkte vi förbi där Lars Kristers spelade på nån invigningsgrej,
haha jag tycker dom är så dåliga :P
Mamma tycker dom är skitbra. :P
Mamma berättade att en i bandet är släkt med hennes väninna,, *intresseklubben antecknar*
Hehe.. Hon är så söt, min kära mor. ♥

Fy fan det är så jobbigt, jag kan inte andas..
har tagit en speciell nässpray i två veckor nu och inte är det bättre än.
Så på Måndag ska jag ringa vårdcentralen,,
skulle inte förvåna mig om det är problem med bihålorna igen,
får alltid problem med dom,,
jag har en sån där sköljgrej som man spolar rent bihålorna med,
men den funkar inte..
Eller så behöver jag nån annan medicin mot pollenallergin..
eller så är det en jävla förkylning,,
eller så är det en mix av alltihop :P
Vem vet.. :P

Jaja..
Idag SKA jag ta det lugnt, köpte lite nya filmer igår som jag ska se på..
Valborg är det idag också,
men det är ju inget speciellt med det, lika som alla andra dagar..
det var kul när man var liten och fjortis och skulle supa varje gång det var nåt.
Men det var då, tack och lov. :)
(Tillägg: Det är bara vad jag anser, jag tycker inte valborg är nåt speciellt och känner inte att jag måste festa bara för att det är valborg, men ni får göra precis vad ni vill och jag menade inte att alla är fjortisar bara för att man festar just på valborg.. )

Äh,, Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: Ammie

jaaa jag vill också ses snart!

vart ska du ikväll, ska du iväg på nån brasa eller blir du hemma??

saknar dig med gumman <3

Puss o kram

2009-04-30 @ 12:56:02
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Ida

Valborg = parkhäng och öl. Inget fjortis eller tråk i det :)

2009-04-30 @ 14:25:41
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback