Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fan

Idag mår jag sämre än igår,, jag som trodde de va på väg att bli bättre..
Men dum som jag var så tog jag det inte särskilt lugnt igår,, skulle nog ha gjort det så
kroppen har mer energi att putta iväg dom elaka virusen :P

Ska nog ringa hon som jag går med på praktiken och prata lite,,
jag kan ju inte rå för att vi blivit sjuka nu under praktiken,,
och jag som kämpade för att våga gå dit när vi började, jag vill verkligen inte få IG bara för att vi är sjuka nu.
Jag menar, jag kommer ändå inte bli ett proffs på dom här fyra praktikveckorna,
så jag hoppas dom tar hänsyn till att när jag är där så anstränger jag mig verkligen,
frågar massor, försöker hjälpa till så gott jag kan osv..
Tänk om jag får IG sen liksom, då har allt som har hänt nu i vår varit förgäves..
all ångest, allt ..
då hade jag lika gärna kunna hoppa av utbildningen på en gång och inte slösa bort tid på det.

Men nu ska jag försöka tänka lite positivt.
Sen..
Nu ska jag vila lite..
hej.

Kommentarer
Postat av: Rosie

Tänker på dig. <3

2009-04-29 @ 14:24:03
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men vad synd då att jag är föräldraledig och att du inte går med mig, för av mig hade du fått MVG, det hade alla fått(kanske därför jag inte har några "egna" praktikanter???), hahahahah!!! =) Tack för sist, det var skoj!!!!!!



KRAM

2009-05-02 @ 22:36:21
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback