Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Glad Påsk

Börjar med att svara till Annika: Jo dom sa till mig att vi var lediga.. men jag fattade det som att vi ska göra uppgiften och maila in men det är ingen skola.. men nu vart jag osäker :P Jag har ingen data iaf.


Vet ni, fin myskväll det vart då..
Ronny åkte såklart iväg och ska leka med sina kära pojkvänner som vanligt.
Jävla tråk. Tänk om vi nån gång kunde ha haft det lite mysigt,, äta gott, film,. tända ljus..
Utan att Hugo är hemma och vaknar och är ledsen eller nåt..
Men icke.
Så jag sitter här i min ensamhet och tittar på tv :P
Men visst är det rätt skönt att va ensam också, då har man ingen att irritera sig på iaf haha.
:P

Nej då, men..

OCH TACK ALLIHOPA FÖR ALLA ERA GLAD PÅSK SMS !!
Jag är lite kass på att skicka sånt, ska nog se om jag hittar en söt bild att mms:a iväg :)




Glad påsk till alla där ute !!! :)


Kommentarer
Postat av: Nina

tack!

hehe en av de mer lyckade bilderna :D



glad påsk!

2009-04-09 @ 21:28:53
URL: http://modesida.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback