Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Good good.

Fick äntligen tag på tanten :P
Så jag var dit och fick schemat,
fan jag fick rätt bra tider, jag trodde det skulle va värre.
Jag börjar på tisdag, blir kväll då så vi måste fixa barnvakt eftersom Ronny jobbar kväll då,
syrran kanske kan.. Mamma är ju iaf i Finland då och shoppar eller super eller nåt :P
Sen på Onsdag har mamma kommit hem.
Sen dag på torsdag, och ledig på fredag.
Nästa vecka "jobbar" jag bara 15 timmar typ,
5 timmar / dag,, 3 dagar..
:)

Så jag hoppas det ska gå bra,, men jag är livrädd, jag är inte så social av mig och jag vetifan hur jag ska klara av att va bland människor och ta hand om andra..
äh det går som det går, går det åt helvete så är det inte direkt så att hela världen går under.

Sen gick jag & Ronny och handlade lite på dollarstore..
massa krafs :P

Köpte såna där otroligt fula skor också, "foppatofflor"..
måste ju ha nåt när jag har praktik, men fy det är så fult, man känner sig som en tönt när man har
såna färgglada skor på sig haha.


Nej nu orkar jag inge mer, har haft en släng av migrän hela dagen.

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback