Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hej

Haft en ganska soft dag idag,, skönt..
har tvättat massor,, sängkläder, överkastet, Hugos älsklingskudde m.m.
Så nu har jag de gjort.
Sen pluggat endel..

Kommer ha fullt upp i flera veckor nu.
Imorgon måste vi gå och handla på morgonen, sen ska Hugo på dagis,
jag måste plugga lite till,, Ronny jobbar kväll så han åker vid 13,..
blä va tråkigt jag kommer ha imorgon eftermiddag..
annars brukar jag kunna prata med mamma, men de går ju inte nu. :P

Sen på tisdag börjar jag praktisera 16.30 - 21.30,
på onsdag 16-21, så de blir inge dagis för Hugo då för då får vi inte ses alls på hela dagen.
Sen på torsdag 8-13, då har vi iaf eftermiddagen tillsammans, jag och Hugo :)
Ledig på fredag och då ska vi handla å greja..
sen har jag praktik lördag & söndag 12.30-21.00.
Sen nästa vecka har jag nästan inge praktik alls, 3 dagar tror jag de är, och 5 timmar / dag..
skönt.
Men veckan därpå är hemsk, då är jag bara ledig en dag på hela veckan,
och på lördagen går jag 7-21,, hur kan man gå så länge ??..
samma dag som lilla Ida fyller 1 år.
Jaja, det lär väl gå det också antar jag..
Sen sista veckan är det rätt soft igen, jag har sista praktiken på onsdagen. :)

Efter de så har vi typ 1 vecka i skolan, men en dag eftersom vi bara går en dag :P
Sen sommarlov!
Jag har inte planerat att jobba nåt hehe,
men det märks.
Med våra planer så kommer vi klara oss finfint i sommar ändå.
Men blir jag erbjuden jobb på noretgården så säger jag ja såklart.

Nu ska jag kolla facebook,, fast det är trist det med som resten av internet just nu..
det händer så mycket med mig just nu så allt känns
likgiltigt, inget är kul, inget är hemskt, allt bara är..

Äh,, hej ..


Kommentarer
Postat av: marlene

mina 2 första veckor på praktiken e ganska lugna å dom 2 sista e typ 7-16 varje dag:P sen har jag en helg oxå. hoppas du trivs på noretgården, jag tycker dom e helt underbara där:D puss

2009-04-20 @ 08:33:28
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback