Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hellu..

Ursäkta mig, har inte brytt mig om bloggen på några dagar. :P
Har inte ens startat datorn,,
men jag lever iaf :P Inte många som hör av sig över huvudtaget så då tänker inte jag
skriva massor här heller,, vill ni veta nåt så prata med mig i verkligheten,,
är så trött på internet & vissa kontakter man har där,,
betyder man ingenting utanför internet eller?..
Jag har tjatat om sånt här så många gånger så jag orkar inte mer,,
vill ni ha nåt med mig och mitt liv att göra så får ni lägga lite energi på det också,
jag tänker inte fortsätta lägga energi på folk som aldrig kan visa nåt tillbaka.
Så är det.


Idag har jag & mina älsklingar varit nere på stan och slösat tusenlappar :)
Underbar dag.
Var och tog foton till nytt leg också,, mitt går ut i juni och Ronny har ett pass som är jättetrasigt haha,
så nu har vi fixat det, 1120 kr sammanlagt för 2 id kort. Hutlöst!
Men tänker man på vad det kostar månad för månad under dom 5 år som legitimationen gäller så blir det inte mycket :P

Praktiken har gått jättebra iaf,,
men gud va jag längtar till sommaren! Vill bara kunna va hemma med mina älsklingar och ha de bra,,
umgås med lite nära vänner,, bara softa..
 Imorse gjorde Hugo ett konstverk :P

 ♥



Shopping :)
Lite krafs,, ett doftljus från åhlens som luktar såå gott! spade till hugo, diadem, solskydd, filmer,,
Carolina Gynning´s Ego Girl,, desperate housewives box ( har snart alla :) ) ,
en grön grej ( har haft många såna, hugo tycker dom är roliga, katterna också :P därav att alla gått sönder hehe. )


Väska :) Fast den va lite mer mörklila än de ser ut på bilden.


Linne & nagellack. Är 30% på alla kläder på Cubus idag. :)


mer fotoalbum (fotona tar aldrig slut :P har nog flera hundra kvar igen.. )
 & annat bra och ha krafs.


Mer ramar..
måste snart flytta till större ställe så vi får fler väggar hehe..

sen massa leksaker till Hugo :)
skoj skoj.

Nu har Ronny åkt å köpt tacos, så det ska vi njuta av idag :)

Nu fick ni se lite av mitt liv,
men inge mer moahaha..


Kommentarer
Postat av: helen

massa fina saker=) SAKNAR dej bejb<3 Hoppas på att kommma hem snart. Har sagt t Marlene att de e på tiden att vi ses snart. Mega massa år sen:)Puss äslkar dej

2009-04-24 @ 21:24:30
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med shopping.. själv väntar jg på lönen =)

2009-04-25 @ 12:41:28
URL: http://eva.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback