Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Inköp :)


Endel av köpen :P
Blommor, massa fotoramar, lim, dubbelhäftande tejp, trädgårdshandskar så jag kan påta i landen här ute, kattsele så vi kan ha båda katterna ute nån gång kanske, duschcreme..
sen köpte vi nytt duschdraperi, massa kattleksaker m.m. :)


Köpte ett gulligt halsband till Tic på tradera,
rosa med en rosett på :)


HAHA :)
Också köpt på tradera,, nördigt men :P
Jag brukar aldrig bry mig om spel å sånt fjant annars, men
ska iaf testa detta :P



Köpte en nalle till Ronny igår :)
Tänk om jag också kunde få nåt sånt nån gång :P *pik till Ronny*



Köpte detta igår också,
2 ramar, det var 2 för 99 så det var inte så dyrt :)
Och en UNICEF pin :)


=) Ibland är man lite duktig iaf.


Vi prövade den nya Magnum också :)
Den va skitgod tycker jag :)
Jag brukar nästan aldrig äta glass annars, är inte min grej riktigt..
Men den här va god!


Slut på bilderna för denna gång :P
Inge intressanta heller, men om ni tittat igenom allihopa så
måste det varit intressant ändå ; )

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback