Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kväll.

Har fixat å grejat hela dagen sen vi kom hem,,
har fixat påsk ris :P
Mamma gjorde jämt sånt så fint när vi var yngre, så jag försöker göra nånting kul själv iaf :P
Men jag har inget vatten i,, tål fan inte de, och jag vet inte hur Hugo reagerar på sånt.
Jag känner av pollen nu också, det är förjävligt.
Det pickas i näsan, jag nyser, ögonen tåras, jag har ont i huvudet konstant..
Usch.
Dags att skaffa medicin igen.
Förra året kände jag inte av såå mycket, det kan ju variera från år till år,,
och då hade väl kroppen fullt upp med alla hormoner och allt från graviditeten / förlossningen :P
Ellet nåt hehe.

Nu ska jag plugga lite, försöka iaf :)
Sen blir det tv.

Vad gör ni då? :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback