Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj..

.. vad många kommentarer jag hade fått som jag såg nu när jag loggade in :D
Tack alla söta! :)

Jag var på dåligt humör innan, Tic hade bajsat på golvet, jäkla snusk.
Jag fattar inte varför hon gör det ibland, fast kattlådan är helt ren?..
Irriterande.. Men vi vet ju iaf att hon togs ifrån sin mamma alldeles för tidigt när hon var bebis så, inte vet
jag om det kan ha med nåt sånt å göra..
Hon kanske inte har lärt sig riktigt..

Men sen såg jag era kommentarer och vart på bra humör igen :D

Det är fint väder ute idag igen, så skönt.

Har nyss ätit lite frukost med min son, Ronny sover än.

Grannarna hade fest igår, som vanligt. ibland är jag såå nära på att ringa securitas :P
Dom kan spela högt som fan hela dagen, sen på kvällen är det tyst, då tror man ju
att det inte blev nån fest ändå..
Sen vid 23 börjar dom spela högt som fan,,
men men än så länge har inte Hugo vaknat av de, så då är jag nöjd.
Jag har ju inte varit den bästa själv i mina yngre dagar när jag har haft fest :P
Så jag bryr mig inte så mycket om grannarna spelar,,, till en gräns såklart,
men den har dom inte nått än så :P

Hej så länge, nu ska jag sminka mig..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback