Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oväntat besök =)

Ronny fick ett samtal, sen strax därpå fick vi oväntat besök,
Jessica & Ola :)

Det var jättekul tyckte jag, vi ses så sällan. :(
men det blir väl så när ni jobbar & grejar och vi har fullt upp med jobb, plugg & en Hugo som blir sjuk titt som tätt.

Men jag hoppas vi kan ses lite oftare :D

Längtar tills det blir sommar iaf, fan va mycket vi ska grilla här ute :)
Då mina vänner, är ni välkomna på grillat och kanske lite alkohol :)

Känns så jäkla skönt att bo så som vi gör nu,
förut har vi ju bott på andra våningen i hyreshus,, hemska balkonger som blir kokheta i solen. :P
Och jag ska plantera massa fina blommor och göra riktigt mysigt här ute :)
Hihi.

Usch vad hemmakär jag är, jag gruvar mig inför praktiken då jag kommer va hemifrån oftare,, :S
Men men.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och se om Ronny tittar på nåt kul.
Och TV dosan är fortfarande puts väck, vi har letat överallt,
i frysen, kylen, skåpen, tvättmaskin, under badkaret, i Hugos rum, garderober, under sängar m.m..
Men ingen dosa hittad. Lite mysko.
Hugo måste ha gömt den på nåt riktigt bra ställe ; P




Kommentarer
Postat av: jessiie

Allt är på topp förutom huvudvärk ;)

2009-04-04 @ 19:50:15
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: jessica

Ja det var supermysigt att komma och hälsa på er (: På tok för sällan ): I sommar blir det mycket grilla <3<3

2009-04-04 @ 21:03:33
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback