Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Restskatt, och stoora planer :P

Fick deklarationen idag,, jag fick restskatt,, gissa hur mycket?
20 spänn.
Haha.
Men lite konstigt för jag trodde försäkringskassan hade lite koll iaf,
förra året fick jag ju bara föräldrapenning och då trodde jag att allt stämde..
Men men. Tur att det inte var så stor summa iaf. :P

Ronny får då tillbaka ca 2600 kr.
Och om ca 1 1/2 månad kommer det hända en stor grej,
jag & Ronny har big plans :P
Och det tänker jag inte skriva nåt om här haha, så ni får va nyfikna :P

Annars har dagen varit okej, Hugo sov hela natten, vaknade typ 8 imorse,
jag var utvilad, Ronny gick upp med Hugo (nu vart det rätt Helen :P ) utan att jag ens bad han :P
Så jag behövde inte stressa upp utan kunde vakna i lagom fart :P
Blir så jäkla yr i bollen när jag måste resa mig fort och vakna fort.

Hugo mår bättre tror jag, men han tar sig om öronen hela tiden så jag tror han har och har haft ont i öronen några dagar, är så svårt å veta.
Men öroninflammation är ju väldigt vanligt vid hans ålder.
Ja det märks hur det artar sig.

Sen fick jag veta en jobbig grej som gjorde att jag fick världen klump i magen,
ååh. :(
Men det är hemligt..

Nu ska jag sminka mig, sen efter 14 ska jag, mamma & hugo åka och handla,
måste panta massa jävla burkar som står och tar en stor plats i vårt lilla kök.
Fast köket är inte så litet, men dom tar en jävla plats. :p


Vi har stora problem att komma på vad vi ska äta idag,,
är inte sugen på ett skit.
Inte Ronny heller verkar det som.

Så det märks,, Ronny är i Färnäs nu iaf, han är ju ledig på fredagar när han jobbat kväll.

Flum inlägg. :P
Hej.

Kommentarer
Postat av: Helen

Men Nina gumman.. Ronny gick upp me Ronny idag=) Hihi. Lite fel.. Såg såå roligt ut=) Puss

2009-04-03 @ 14:04:38
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Idalee

Fan vilket hemligt iblägg :P

2009-04-03 @ 16:15:42
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback