Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sand & lite mer funderingar

Shit va sand det kommer in nu alltså, från vagnen och skorna..
Jag längtar tills dom sopar bort sanden! :)
Synd att inte Per & co har sandsopningen fortfarande, då hade jag kunna bett dom sopa lite här ute :P

Medans jag sopade golvet i hallen (där det såg ut som en sandlåda) funderade jag lite,
alltså så fort jag skriver nånting om vad jag tycker, då ska alltid nån ta åt sig.
Varför egentligen?.. Så har det varit ända sen jag började blogga.
Jag skriver ju alltid vad jag tycker om saker i allmänhet, inte om en speciell person.
Och varför ska vissa ta åt sig när dom vet att jag inte vet ett skit om dom?.
Jag skulle aldrig lämna ut nån med nåt namn eller nåt,
jag vet bättre än så, jag är inte så omogen.
Och jag har accepterat att alla människor gör och tycker olika, och jag vet att
jag kanske är ensam om VISSA åsikter, men vad spelar det för roll, jag får väl tycka vad jag vill, och ni får tycka vad ni vill.
Jag hatar skitsnack och snack överhuvudtaget,
vad får man ut genom att prata om folk bakom deras ryggar?.
Jag har varit med om så jävla mycket skitsnack när jag var yngre,
jag har verkligen lidit.
Jag har haft så mycket rykten om mig som inte varit sanna, vill verkligen inte skriva om det här.
Och varför skulle jag då göra så mot andra när jag vet hur det känns....?

Nej fy, det jag fick reda på igår sårade mig faktiskt.
Jag trodde liksom inte att dom var såna som snackade massa skit,
och speciellt inte om min lilla familj,
dom känner ju knappt oss..
jag har velat hela tiden att vi ska kunna umgås och sådär,
men dom verkar aldrig vilja,
och då får det vara, nu vet jag hur dom tycker,
och jag tänker inte lägga ner nån energi på att ens försöka heller.



Ronny och Hugo gick iaf till Färnäs,
jag ville följa men har så mycket plugg att ta igen efter den här veckan då Hugo har varit dålig.
Så HELEN, imorgon kanske vi hälsar på er, om ni är hemma??
Jag ska skicka sms sen.

Puss



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback