Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sandra..

.. har varit här sen typ 9.30 imorse :)
Hon lämnade sina barn på dagis innan de, dom ville dit istället för att följa hit idag eftersom dom skulle påskpyssla där :) Dom är ju fanimej 4 år, jag trodde dom var 3 :P Fy på mig, jag måste ha bättre koll!!

Men det har varit en jättebra dag! Vi tog en långpromenad,, in på ÖB en sväng,,
åt ute.. vi har kollat på massa gamla kort haha, så jävla kul å se massa tokiga saker man gjorde förr
och få flashbacks :D
Vi har ju varit vänner sen vi började 6an,, det har väl varit hit å dit, tappat kontakten ett tag å så,
men oftast blir de ju så,, man glider isär och förhoppningsvis hittar man tillbaka igen :)
Sen fick hon ju tvillingarna när hon var 18, då var jag i mina vildaste år hehe,,
så då hade vi tyvärr inte så mycket kontakt.
Men men, det viktigaste är att vi har varandra nu! :)
Det är så skönt att umgås med nån som man bara kan "va" me, alltså bara sitta å titta på tv, prata,, bara vara liksom. Många andra vänner ska man göra saker med, typ ner å fika å så..
jag tycker inte det är ett dugg kul å åka ner på mora å fika.. :P

Hon kanske ska hit imorgon igen, hon är ju arbetslös å har inge å göra så då kan lika gärna vi umgås lite :)

Hugo ska va hemma imorgon igen iaf, så hoppas jag att han kan vara där på torsdag.
Sen är han ledig några dagar under påsk, så han kanske blir frisk sen. Hoppas jag.

Nu MÅSTE jag plugga!
Har haft en dag utan massa tråk som skolarbeten :P Så nu måste jag ta tag i det igen.

Puss på er..
Och ROSIE, ja vi måste absolut ses snart! Vill inte tappa kontakten med dig heller :P :)
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej!

kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker.)

2009-04-07 @ 19:33:18
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej!

kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker.)

2009-04-07 @ 19:33:18
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Rosie

Nej men vad sött. :) Jag fick ett litet leende på läpparna när jag läste dom sista raderna. ;)



PUSS

2009-04-08 @ 00:54:39
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback