Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sjuk.

Åh Hugo har  blivit jättesjuk helt plötsligt.
Han var lite snorig tidigare idag, men nu när vi hade lagt han vaknade han och
var ledsen och hostar massor och när han hostar så blir han jätteledsen så han måste ha ont i halsen eller nåt.
Och snoret bara rinner.
Han fick iaf alvedon och sover lite till. Det bästa mot förkylningar är ju faktiskt sömn. :)
Så jag hoppas han sover rätt okej inatt.

Han har aldrig haft ont i halsen förut, så jag vet inte vad jag ska göra riktigt.

Tur att jag har Marlene som också har en sjukling där hemma så jag har nån att fråga :)

Får se hur han mår imorgon, jag kanske ringer vårdcentralen på måndag..
ska försöka titta i halsen på han också,, jag hade halsfluss jätteofta när jag var liten,
så skulle inte förvåna mig om han är lik mig på det..
jag fick operera bort halsmandlarna, hoppas Hugo också får det isåfall.
Det är det bästa jag har gjort tror jag :) har nästan aldrig ont i halsen nu, och när jag har det är det mycket mildare än förut. :P

Fast nu kom jag ju på att Ronny också har opererat bort halsmandlarna, och polyperna.
Hmm, stackars Hugo som har oss som föräldrar :P
Hehe nej då.
Men det är ju inte kul om ens barn får sjuk-gener av oss :P


Nej nu ska jag lösa korsord.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback