Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stört.

Vi har ju praktik som börjar på måndag,,
jag har ring kärringen på noretgården sen förra veckan men det verkar vara omöjligt att få tag på henne.
Antingen har hon tagit semester, eller så säger en röst att hon kommer tillbaka en tid, typ en timme framåt,,
sen en timme till, en timme till osv..
Ska ringa imorgon också, får jag inte tag på henne så vetifan vad jag ska göra.
Jävla skit. :P

jag är på lite dåligt humör, ursäkta mig men jag bryr mig inte :P

Har iaf varit nere på stan med mamma & hugo idag och handlat lite..
fotoramar, album, m.m.

Imorgon ska jag träffa Sandra :)
Blir nog bara en snabbis men :)

Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback