Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ah men gissa?!

Hugo har blivit sjuk.
SUCK.
Blir antagligen inget dagis på måndag,
så därmed inget pluggande..
Allt går verkligen emot att jag ska plugga!
Men jag tänker inte ge upp.
Då får Ronny vara hemma med vård av sjukt barn, jag måste plugga.

Men nu ändrade allt sig :)
Mamma ringde, jag får låna pengar av henne och ta ut böckerna så jag kan plugga i helgen!
Åh vad bra :)
Se, allt löser sig på nåt sätt.

 I våras när Hugo var sjuk typ hela tiden..
Jag ser hemsk ut men det behöver vi inte bry oss om :P

 pluggis :) Det ska bli roligt att plugga igen,
att få använda hjärnan :) och nu är det ju lite mer intressant än i våras.

 åh jag hittade en bild på Ludde,, en av dom sista.
Min älskade misse, det har gått över ett halvår, jag kan inte fatta..
Absolut värsta tiden i mitt liv, jag börjar gråta än idag bara jag tänker på det & tittar på kort.




Flumm :) Syrran & Hugo i typ feb-mars nån gång.
Love you.

Kommentarer
Postat av: Marit

okej, ja men jag läste att de var bråk.. de stod bråk.. Men vad händer då?! Bråk med Ronny eller nån annan?

Ja våran goja är rolig :P.. haha.. Han är påhittig. Visste inte att du har haft en goja! hah.. Men nu vet jag..

näe hoppas de är lungt jag med med magen alltså..

Kramar till dej!!

2009-08-21 @ 13:21:26
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback