Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Aj aj.

Hej hej på er.
Jag & Hugo har nyss duschat / badat,,
sen kom Ronny hem från jobbet, han har jätteont i magen. :(
Hoppas det bara är nåt tillfälligt.

Vet inte vad vi ska hitta på idag..
Ut och gå lite iallafall, jag & Hugo. Så Ronny får vila :)
Kanske ta sällskap med Ammie?

Undrar hur det går på folkracet som mamma, Hans, Mattias & alla är på, i Höljes..
Dom kommer hem på söndag igen tror jag.

Nej nu ska jag göra lite nytta.
Puss

Kommentarer
Postat av: Ammie

synd att det inte blev nån promenad idag. men vi kanske kan ta en imorn?? =)



Puss <3

2009-08-07 @ 22:29:20
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback