Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blä.

Fy vad min mage inte tål alkohol, jävla magkatarr..
Blir såå bakis,  sen flera dagar efter mår jag illa som bara den.
usch.
Så innan jag ska ut en kväll så måste det igenomtänkas noga om jag verkligen orkar haha.
Annars då,, fick äntligen sova ostört inatt, Teddy är så otroligt jobbig ibland vid 5 tiden på morgonen,
och jag har ju så jäkla svårt att somna om när jag vaknat sådär..
men det gör väl inget ändå, jag älskar min lilla Teddy :)

Imorgon börjar Hugo på dagis igen, och då kan jag börja plugga,,
jag börjar egentligen idag, det är ju på distans så jag ska inte till nån skola,,
så jag börjar imorgon eftersom dagis är stängt idag och det inte går så värst bra att plugga när Hugo är med. :P

Ska ner på mora en sväng senare också,,

Jaja,, skriver mer sen kanske.
Puss

Lite bilder från i fredags..
 
 

Bilder från igår..


I väntan på att Andreas skulle hämta upp oss så hittade Hugo en katt att jaga :P
Och kudden SKULLE vara med såklart :)
(måste tillägga att kudden tvättas intensivt efter såna där utedagar hehe)

 
Kakmonster             &                          Blixten :)

 
Anders, Thomas, Andreas & Ronny ,   Hugo & pappa / morfar Bengt

 


Pappa bor väldigt högt upp i Skattungbyn, syns dåligt på bilden men det
är en väldigt lång & fin utsikt. :)




Jaga höns var kul :)

Kommer fler bilder sen .

Kommentarer
Postat av: Ammie

SV: meen jag trodde du pluggade hela dagen :( men nästa gång ska jag höra av mig , looovar :D

hehe ja du sjöng också, glömde bort det :p sorry..

vi kanske kan hitta på nått på Torsdag om jag mår lite bättre?? =)



Puss

2009-08-17 @ 22:10:40
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback