Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Chill.

Blir ingen utgång ikväll,, har faktiskt inte råd.. och jag orkar då inte vara nykter där nere bland alla folk. :P
Då är jag hellre hemma och chillar :)
Just nu är det Djungel George på tv :P
Den är lite söt, tyckte han var såå het när jag var yngre hehe.

Är Ronnys sista semester-helg också,,
på måndag börjas det igen..
har blandade känslor faktiskt..
inge kul med rutiner, dagar som ser likadana ut..
tur att min sociala fobi har blivit bättre under sommaren så nu kan / törs jag umgås med folk iaf :P
Får se hur länge det håller i sig bara,, jag får verkligen inte stänga in mig som jag brukar göra ibland,
då får jag börja om igen och kämpa för att ens våga umgås med en av dom närmsta vännerna..
helt sjukt,, men så är det tyvärr.. det är ju faktiskt en sjukdom.

Nu ska jag äta en piggelin :)
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback