Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

...

Svar till Johanna (det är säkert inte ens ditt namn, anonyma tönt.) :
Det har ingenting att göra med Ammie, att jag umgås med henne gör mig inte deppig.
Fan vad alla ska tjata om det där,,
jag har haft svåra perioder i hela mitt liv med massa depressioner hit och dit och allt möjligt och
nån vecka / månad är allt skit, jag har vant mig.
Jag vet att det är en period och att det blir bra om några dagar igen..
men när det väl är såhär så kan jag inte ens beskriva hur jag mår.
Jag och Ammie har känt varandra i 1-2 år,, jag har mått dåligt långt innan jag träffade henne,
så hon är verkligen ingen orsak till att jag skulle må sämre.

Ammie gör mig snarare glad än deppig,
hon är en jättesnäll vän och ställer upp och finns där,
varför verkar vissa tro att vi bara typ mår dåligt tillsammans?
Alltså när vi umgås så har vi så jäkla roligt, vi skrattar och träffar folk och bara har skoj.

Hon kanske mår lite dåligt ibland hon också, jag med..
det gör dom flesta i denna värld och bara för att en mår dåligt så smittas det ju inte direkt.
Alla har sina egna problem och allt som hänt i deras liv,
endel får stå ut med mer i sitt liv än vissa andra och dom som har det lätt kan inte ens fatta hur det känns.
Livet är orättvist helt enkelt.

Jag fattar inte vad folk håller på med,,
jävla skitsnack bara,, lev era egna liv för fan och skit i andra.
Det gör jag, och jag skiter totalt i era värdelösa liv.
Håller man på och hackar på andra, snackar skit och bara lägger sig i så har man ju inget eget liv,
då gör man det för att man själv ska må bra och för att man inte har nåt annat att roa sig med helt enkelt.
Men tro mig, det funkar inte att leva så.
Så levde jag när jag var typ 16, och det växte jag ifrån som tur var.
Vissa tror man är mogna och vuxna, men fan vad fel man kan ha.
Det är ju faktiskt inte så svårt att veta vilka ni är som håller på å fjantar er,
vilka är i fokus och inte. hmm tåls att fundera på :P

Nej nu ska jag ta fram lite tomma kartonger som min bror ska låna.
Tjingeling.

JAG ÄLSKAR ALLA MINA VÄNNER & HEELA MIN FAMILJ!


Kommentarer
Postat av: Maria H

Men gud, förstår inte varför dom alltid ska skylla på ens kompis.. blir så irriterad! Lika när jag fick magkatarr, då tänkte dom skylla på Mattias först, och de hade han INGENTING med att göra faktiskt. Blir så arg på såna där människor. Jag finns här om du behöver prata, du och jag är nog lika deppiga just nu. Kram

2009-08-01 @ 15:48:18

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback