Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)


Har precis kollat på denna..
Har velat sett den länge, men det har bara inte blivit av.
Men nu har jag det och den var jättebra!
Jag känner igen mig i ganska mycket i det där tänkandet,,
att man blir glad av att handla, man får en kick.
Tur iaf att jag får det även av billiga grejer hehe,
nästan allt jag handlar är på rea, halva reapriset osv..
även om jag bara handlar mjölk så får jag handla,,
svårt att beskriva, dom som inte har detta problem vet inte hur det är.
Men det har väl att göra med att jag aldrig har haft några snygga kläder eller haft något jag har velat ha
när jag var yngre,, så då när jag väl fått chansen så har det blivit.. lite för mycket av det hela.
Men men så är det.
Är ganska skönt att kunna skriva av sig här faktiskt,
jag måste få ut mina tankar nånstans,,
Jag skäms inte ett dugg heller av att skriva vissa personliga saker,
jag är jag och det går inte att ändra på.
Duger jag inte, så då är det inte mitt problem. :P

Men det finns ju endel personliga saker som jag aldrig i livet skulle skriva ut här,
så tro inget annat. :p

Nej nu svammla jag massor igen..
Ska nog se på en till film, döda lite tid så kanske man kan sova sen..

Tack föresten ni som skriver vilka ni är (inlägget nedan) ,
det är jättekul att se vilka som läser!
Då kan jag ju följa er också, vilket jag tycker är kul! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de e massa äckel djur överallt:( bläää ..Puss helen

2009-08-08 @ 12:20:24

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback