Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

jag har ett problem,,
vi har ju bara en kamera.. min mobilkamera suger..
och Ronny ska ta med den nu när han åker iväg!
Så jag får lov att  vara utan kamera. SUCK.
Jag använder kameran flera gånger om dagen ju :P
Och att ha fest utan att ta bilder, åh va trist.
Hade jag haft råd så hade jag köpt en ny kamera bara för att..
Hehe..

Har nyss kollar lite bloggar, jag gör det aldrig nu för tiden,
saknar faktiskt det, men jag har inte tid ju.
Är ju så roligt att se vad vissa andra har för sig och få tips om shopping, inredning osv..
Denna blogg är en av dom jag brukar läsa :)

Har ni förslag på några roliga bloggar?

Kommentarer
Postat av: Helen

va ska lillfisen gö i heljen då??puss

2009-08-26 @ 22:51:13
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback