Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fix :)

Uj uj va mycket vi har fixat idag,, det är fan alltid nya saker som ska fixas :)
Satte upp en hylla i sovrummet,, spritat alla handtag och lampknappar (Hugo tycker om att trycka på lampknapparna, eller ioförsig alla knappar ;) )  , och alla vet väl hur mycket bakterier det finns på små barnhänder.

Jaja,, har fixat massor iaf.

Vad skönt det känns med att det snart är höst, jag får höstkänslor, allt blir såå mysigt, lite mörkare, svalare,
man känner inte samma press som på sommaren att man måste ut och göra massor..
Man kan klä sig i mer skor, utan att svettas ihjäl :P
Jackor, sjalar, sminka sig,, är ju nästan omöjligt att sminka sig när det varit så varmt som det varit ett tag nu..


Har ordnat lite med skor..


Hugo hjälpte till :)

 

 
Måste köpa en skohylla som får plats under hatthyllan :P
Helst med många hyllor så många skor får plats :P

 

 
 
 
 
Ett litet urval :)

Jag vill ha bra skoförvaring, eller en stor bra hylla att ställa skorna på,
eller en stoor walk-in closet, eller nåt :)

Skor är giftiga för mig, jag "råkar" se några, och så blir jag kär, och dom mååste jag ju ha :P

Är det någon som vet någon bra sida med skor?
Som inte är svindyra? :)
Brandos.se är jag inne på ganska ofta iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där jag lottar ut 3st Voodolls,det blir alltså 3st vinnare.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-2.html



Var gärna med :)

2009-08-11 @ 14:41:51
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där jag lottar ut 3st Voodolls,det blir alltså 3st vinnare.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-2.html



Var gärna med :)

2009-08-11 @ 14:53:06

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback