Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fix :)

Ooh va mycket jag har fått fixat idag :)
Är snart klar med sovrummet,, ska måla en till hylla och en byrå bara, men måste köpa mer färg.
Sen kan jag visa en bild :)
Är lite svårt att få väggfärgen bra på bild bara, där ser den vinröd ut, men den är typ mörklila.
Sen svarta möbler, och guldiga detaljer :)

Jag & syrran har varit ut på promenad också, lunchade ute.. in på KappAhl en sväng..
Har varit jättekul att umgåtts med henne nästan hela dagen idag!
Det händer inte så ofta nu för tiden.

 Gammal bild på sötnosarna :)

 Sötisen, typ aug förra året.

 Jag saknar mitt långa hår! Men det är skönt med kort också..

   i våras..


  ♥

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback