Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fy sjutton!

Vad dåligt jag mår alltså, var år och dar sen jag mådde såhär dåligt.
Hostar som fan, snorig som fan, skakis som fan, feber..
Nej usch.
Får se hur det går idag, Ronny får nog lov att va hemma från jobbet och ta hand om Hugo.
Åh va jobbigt, jag som hade kommit in i pluggandet, nu orkar jag knappt läsa ens.
Hoppas det går över FORT!


Vet inte när bredbandet stängs av heller, idag eller imorgon,,
det märks väl när jag inte är inne på bloggen, facebook, bdb eller msn..
Men jag finns ju iaf på mobilen om nån sötnos vill mig något :)

Nej nu måste jag försöka pilla i mig nåt att äta.
Hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback