Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Haha

Måndag.
Jag sov såå skönt inatt, sen plingade det på dörren kl 05,, lite smått irriterande.
Hugo vaknade såklart..
men han somnade om ganska fort..
jag däremot somnade väl efter 2 timmar som vanligt. :(

Han är iaf på dagis nu, han har ju mått rätt bra hela helgen, har ingen feber och knappt snorig,
så han fick gå dit idag. Är det nåt så går jag ju och hämtar han, tar ju 3 min att gå..

Fick även höra att det går rykten om att vi ska ha barn igen.
Jag måste TYVÄRR meddela att det inte är sant,, jag har inte ens tagit ur spiralen än.
Vi vill ha ett till, men det är inte på gång riktigt än..

Nu ska jag överföra pengar till mamma, betala räkningar,
sen plugga det sista.

Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: Ammie

du kan få se dom när du kommer ikväll =) eller så finns det bilder på dom på bloggen ;)



åå brunt passar nog dig bra :D att jag inte tänkte på det.. =)



D hade sönder min tv bara för att han va så full att han inte kunde stå på fötterna så han ramla över tvn så den åkte i golvet, så bilden blir i olika färger, är väl färgröret eller nått som pajja! men han ska få stå för det =(



Puss <3

2009-08-24 @ 14:19:23
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback