Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi =)

Oj va kommentarer det var, skojj :)
Jag vet nu att Askim ligger vid Göteborg, jag kollade på eniro.se :P
Men jag vet inte vad det är för paket/brev och varför det är där, hur kollar man sånt?.
Jaja..

Mattias, Amanda & syrran var hit idag iaf :)
Var jättekul att träffas!
Spännande också att träffa Amanda, har bara setts en snabbis på mora festivalen men då var jag lite snurrig i bollen hehe.
Hugo vart iallafall sååå glad att dom kom, han fick värsta rycket och pratade, skrek, lekte och massor :)
Hihi :)

Sen har vi ätit lite mat,, fisk,, mums!

Ska nog titta på en film nu, är inget roligt på tv ikväll..

Solen tittar fram också! :)


Kommentarer
Postat av: Ammie

sv: Tack gumman :D dom är jätte söta ihop, när dom inte busar halva nätterna ;) men de e sånt man får stå ut med :) dom e ju små!



saknar dig <3



Puss gumman

2009-08-12 @ 22:19:33
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Anonym

änge sen, allt bra? /eva.blogg.se

2009-08-13 @ 06:07:59
Postat av: amanda

Det var jättekul att träffa dig & Hugo! Han är så otroligt söt :)



Svar på din kommentar till mig:

Ja, Nicklas Jonsson heter han. Ja, tänk det är helt sjukt hur hemska människor det finns egentligen :/

Självklart måste vi träffas mera! & bra att det inte kändes konstigt för dig, för nu får du vänja dig vid mig :D

Kram

2009-08-13 @ 13:54:31
URL: http://avikner.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback