Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi

Har varit en rätt bra dag ändå.
Åkte och handlade lite,, nytt torkställ, ett större,, så jag kan torka allt nu när man inte kan hänga nåt ute ;P
ny mopp & hink,, dyrare.. alla jävla billiga skurgrejer går ju bara sönder. Är trött på det. :P
Massa mat att fylla frysen med.
Kattmat.
Välling & sånt till Hugo.
Det gick åt 2500, usch va hemskt .
Haha.
Men men.
Nu behöver vi inte handla på några veckor, vilket är bra för då köper man inte massa onödigt skit :)

Har även varit på ljusparty, vi var bland dom första i hela sverige som fick se det nya i nya katalogen,
massa fint :) och ganska billigt också! För en gångs skull.
Jag bokade ett party tills 23 nov.
Har nya katalogen här ifall nån vill se ;)


Imorgon ska jag plugga klart och skicka in uppdrag 1.
Sen är det väl lika bra att börja med uppdrag 2 så jag har lite gjort.

Jaja, ska nog snart sova,, har varit vaken sen 5 så är lite dö..

Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback