Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

HIHI :)

Jag fick VG på mitt engelska uppdrag 1:)
Det trodde jag inte!
Jag har inte läst engelska på 3 år. :P
Gud va roligt, nu känner man att det är värt all stress som det var.
Vart ju så stressigt eftersom jag inte kunde ta ut böckerna den 17e.. och uppdraget skulle va inne 25e.

Det är fan skitmycket man ska göra på den tiden, massa texter och uppgifter,
och jag läser på 75%,, hur mycket är det inte då om man läser heltid 100%?!. :P
Det är nog svårt om man har barn som tar upp ens tid också..

Men hihi jag fick bara lov att skriva det,
nu ska ni veta att jag aldrig har varit ett VG-MVG barn ;P
Så VG är bra för mig! :)

Kommentarer
Postat av: Ammie

åååå GRATTIS gumman :D vad kul!

vi får fira på fredag ;)



Puss

2009-08-26 @ 13:47:27
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Härligt! Bra jobbat o grattis till VG!!!

2009-08-26 @ 14:56:27
Postat av: Anonym

Grattis=) Vad roligt att du fick det! Du är duktig! =) Puss å kram Anki

2009-08-26 @ 15:40:43
Postat av: marlene

grattis=) skoj att du har hittat något som du trivs att plugga med:D kram

2009-08-26 @ 16:39:06
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback