Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hummmm.

Hugo är på dagis idag, usch va tomt det är hemma..
men det gick så bra så att lämna han,,
alltid lika roligt att hoppa i vattenpölarna på vägen dit tycker han :P
Han tyckte det var så roligt med alla leksaker och speciellt bilarna ;)
Inge ledsen eller nånting.
Blir korta dagar dom första veckorna, så han får vänja sig igen vid alla tider och sovtider osv..
Och det gör mig inget, då slipper jag ha den här tomma känslan så länge på dagarna :P

Det är hemskt, att känna så,, därför vill jag inte ha barnvakt nå ofta alls,,
jag vill ha min buse hemma i min närhet :)
Jag kommer ihåg första gången han sov borta, då var jag så pass sjuk så jag var helt borta,
men det var ändå såå tomt. Då var han bara 3 månader gammal, så liten pluttis.
Nu har han blivit så stor, fyller 2 om två månader..
Mammas älskling ♥



Kladdis :P Nån vecka sen,,


Nån som vill smaka soppa ala spagetti & köttfärssås , by Hugo? :)




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback