Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag...

... har vi fått massor gjort.
Skönt de :)
Lite jobbigt när man gör nåt speciellt, då kommer man efter med så mycket annat.
Sen får man ta tag i allt på en gång sen för att komma ikapp.
Synd att dagarna inte har fler timmar..

Nu sitter jag iaf här och äter minimorötter och ska prata lite på msn.
:)

 Min lille prins :)

 

 Hårlockar :)

Det är så roligt när man är ute och går och så möter man nån söt tant,
dom måste bara peta och kommentera Hugo´s lockar :)
Hihi :)

Varje gång man möter en bil så sätter han upp handen i luften och hejar :P
Eller inne på en affär så hejar han på allt och alla,
lite pinsamt ibland hehe, men endel människor är så glada av sig så dom hejar tillbaka :)

Han har blivit så stor, han gör så mycket kloka saker nu för tiden så jag blir helt paff.
Han härmas hela tiden, han verkligen lär sig nya saker hela tiden.
Han pratar massor, orden blir bättre och bättre.
Min lilla goos, det finns ingen underbarare än ens barn :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback