Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kliiiiar.

Åh va de kliar i ansiktet, jävla utslag!
Det syns inte så jättemycket, men det känns.
Imorse vaknade Hugo 8, lagom tid.
Jag var trött såklart, har ju blivit lite bortskämd..
Men man vänjer sig efter några dagar, vi måste ha lite rutiner så allt funkar med dagis sen.
Sen har vi duschat / badat lite, jag har klippt lite tovor i Hugos hår,
hans lockiga fluff är inte lätt att borsta ut,, men tur iaf att det är lockigt så det inte syns att det är lite
ojämnt klippt haha.

Har även gjort en mix av banan-fluge-död-gegga :P
Har blivit massor i köket, usch.

Snart kommer syster hit, vi ska umgås lite sen ska vi nog gå till Ammie och hälsa på och se hennes nya katt :)
Den var då såå söt på bilden! :)

Puss & Hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar va en sån underbar mamma....o vilken guldklimp till son...han ser ut som en ängel.varför skriver ammi inte mer har följt henne sen 100chatten ,vill ju se lilla dixi o hennes nya kisse oxå...tant :)birgitta i småland

2009-08-04 @ 12:26:03
Postat av: helen

ja har inte fått nå svar om de inu. någon hade skickat sms t henkan. puss

2009-08-04 @ 15:30:05
URL: http://helenlindh.blogg
Postat av: amanda

ja det har du rätt i, men det blir nog bra :)

hihi jaa det hade varit jättekul, jag ska till Mattias snart då ska jag säga till han att vi ska hälsa på dig och Hugo någon dag :D

2009-08-04 @ 17:21:01
URL: http://avikner.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback