Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mamma..

.. var på shoppingtur igår med hennes vänninna Gulli,
dom köpte en jättesöt skjorta till Hugo :)
Den har han på sig idag och är jättestilig.
Kan försöka ta ett kort sen, om han går med på det :P

Annars då,, är hemma och pysslar till typ 12, sen kommer mamma hit igen,
måste få träffas en gång innan dom ska på folkrace i Höljes, torsdag-söndag eller va det var..
Man vet aldrig vad som händer på vägen, bättre att visa omtanke innan det är för sent!
Så tänker jag jämt nu för tiden, jag försöker visa omtanke till mina nära och kära, dom som bryr sig tillbaka såklart.
 Dom andra tänker jag inte lägga energi på, energitjuvar.
Bättre att ha visat för mycket omtanke än för lite, eller hur? :)

Lyssnar just nu på Beyonce..
Iam Sasha Fierce ,,
jättebra!



En annan favorit just nu är:



Jag har väl aldrig gillat han direkt..
men den här är ganska bra, många bra låtar.
Jag & Hugo brukar lyssna på musik och dansa , han är så söt när han dansar :)
Michael Jackson får mig att tänka på kryssningen till Tallinn,,
vi var ju dit dagen efter att han dog.. så det var ett jävla tjat om han överallt,,
radio, tidningar, tvn i hytten, överallt..
Men åh resan dit var lite magisk, allt var bra, så bra stämning, trevligt sällskap,
jag mådde bra, saknade Hugo som bara fan, men ändå skönt att vara hemifrån lite.

Ibland har man såna där moment när allt är bra.
Sen resten av året så är allt bara konstigt,, liksom ur sin bana, allt känns typ fel på nåt sätt.

Jaja, nu ska jag sminka mig lite...
Puss



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback