Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu har jag..

.. setat här i 6 timmar.. man hinner inte mycket alltså,, tiden går fort..
har gjort massa texter och uppgifter och bla bla,
så här mycket har jag inte använt hjärnan på länge Haha :)

Men jag fattar inte, texterna är ju helt störda.
En text handlade om en pojke som blir våldtagen och mördad,
sen en text om en gubbe som hittar en katt, har den som sin egen och sen blir arg och sticker en penna i ögat på den, sen senare dödar han den.
Sen hittar han en till katt, och hugger en yxa i den.
Och då råkar frun komma i mitten och han dödar henne också med en yxa,
haha helt stört.

Jaja, jag ska fortsätta så kanske jag kan roa mig med annat imorgon,
leka med min son kanske, har ju inte gjort det idag . :(

Puss

Kommentarer
Postat av: Kim

oh läser du Poe? Han är speciell..

2009-08-22 @ 17:27:46
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback