Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nyheter

God morgon!
Fast jag har varit uppe länge..
Tittade alldeles nyss på nyheterna på tv4,
en 25 årig kvinna har huggit en 20 årig kille i halsen i  Orsa,
man slutar aldrig förvånas, folk är ju fan helt störda.
Jag fattar inte hur man kan göra så, usch.

Undrar hur Ronny mår idag då,,
dom är ju i Borgvattnet / spökhuset..
Och dom drack väl igår,,
jag ville inte följa,, är inte intresserad av att åka en stor grupp personer
till ett spökhus och supa och tro att dom kommer se några spöken..
Och skulle man se nåt, så skulle jag få men för livet haha,
mina nerver är inte gjorda för att göra såna där saker.

Nu ska jag öppna böckerna lite, sen sminka mig innan jag ska gå till dagis och sen ner på stan en sväng.
Puss & Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback