Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

OMG

Igår ökade besökarna massor, vet inte varför, men roligt tycker jag att det är :)

Idag är det såå varmt, är fan 43.3 grader på våran framsida, inte undra på att mina blommor dör där ute haha.
Är väldigt varmt i köket & sovrummet som blir uppvärmt :P
Tur att solen ligger mot baksidan på kvällen så man kan sova lite svalt.
Föresten, alla klagar på myggor,, jag har knappt sett nå myggor här hos oss på hela sommaren,
och jag har inte haft ett enda myggbett (vad jag har märkt av).
Jag måste vara äcklig så myggorna inte vill bita mig eller nåt :P

Jag & Hugo har iaf varit på långpromenad idag,, svettigt.. men det gör inget.
Var in på apoteket och handlade lite viktiga grejor också,,
Vet inte vad jag ska hitta på nu, är sugen på att gå ut lite till,,
men har ändå några måsten som måste göras inne. : /

Jaja.. hej så länge.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback