Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag

Japp, onsdag idag,, snart helg igen.
Är lite fest sugen faktiskt, men jag vet inte om jag ska vänta tills helgen efter för då kanske jag ska ner till Anki /Askersund.. och då blir det party :)

Idag ska lillebror Mattias & hans nya tjej Amanda hälsa på :)
Ska bli trevligt att ses lite!
Kommer kännas lite konstigt bara, är ju van att det är Maria..
Men sånt är livet, saker och ting ändras.

Sen kanske Jessica kommer hit :)
Där har jag en väldigt bra vän, så snäll, omtänksam, lugn, lätt att prata med,
pålitlig, och hon är mogen för sin ålder måste jag säga, endel som är flera år äldre är fan omognare,
och det är skönt, för ibland är det svårt att hitta folk som ligger på samma nivå som en själv.
Hihi :) ♥

Var längesen jag träffade Ammie nu, men vi får ses nån dag :)

Och Helen, när du kommer hem från Skåne så måste vi ses! :)

Nej nu ska jag dammsuga.

Älskar mina vänner och min familj!
Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

Kan förstå att det kommer kännas annorlunda, men som sagt, saker och ting förändras :)

2009-08-12 @ 15:07:01
URL: http://avikner.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback