Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sjuklingar..

Nu är vi då förkylda allihopa här..
tur att Hugo är så snäll som han är :)

På tisdag kanske bredbandet stängs av här,, vi skulle ju byta från bredbandsbolaget till stadsnätet i sommras men då vart det nåt krångel , och hemtelefonen stängdes av i juni ändå,
det är så typiskt, innan så behövde jag typ aldrig ringa från hemtelefonen,
nu när vi inte har haft den på länge så har jag behövt ringa massa gånger. :P
Så det ska bli skönt att få det inkopplat igen,
och få nytt bredband som inte är lika dyrt.
Men jag hoppas bara det går smidigt till så att vi inte behöver vara utan bredband,
jag måste ju kunna plugga.
Men det får vi väl fixa då isåfall.

Nu ska jag snyta mig igen,
och sen lägga ut lite grejer på tradera..
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback