Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Svennebanan..

Men åh vilken dryg låt att ha fastnat i huvudet. :P

Kom precis hem efter dagishämtning, promenad,, in på apoteket, willys..
Nu ska Hugo vila/sova lite,,
Sen ska vi börja med maten,, idag blir det tacopaj! :)
Mums!
Syrran kommer hit också. :)
Sen kommer mamma med släp så ska hon hämta lite skräp som står i förrådet och köra till soptippen..
Sen ikväll blir det väl bara mys, ska fråga syrran om vi kanske ska se på nån film :)

Imorgon ska jag plugga medans Hugo är på dagis, sen hämta han, ner på Mora med syrran,
köpa lite smått & gott på systembolaget. :)
Hem, städa & greja,,
sen ska Hugo sova hos min mamma tills lördagen.
Det kan nog behövas, att va ifrån sin mor & far lite..
han är ju nästan aldrig utan oss,, bara på dagis,,
han kommer nog ha roligt där ute i Selja, ute i buschen ;p

Sen blir de partyyy :)
Känner verkligen för att festa med mina bruttor igen :)

Men nu ska jag kolla mailen.
Todiloo så länge

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback