Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tadaaa..

Syrran sov här inatt, var mycket trevligt :)
Skönt att ha sällskap idag.
Jag & Hugo kom nyss hem, har handlat lite mat..
ska snart börja laga mat..

Partylite grejerna kom idag också, så nu luktar det såå gott här med massa ljus :)
Jag måste använda lite mer ljus har jag märkt, det är ganska fullt i skåpet :P
Så det passar ju bra att det börjar bli mörkare ute.

Måste även säga att jag är lite besviken på vissa vänner,,
när det är nåt med dom så går hela världen under och man ska bry sig såå,
men när jag behöver dom så bryr dom sig inte alls..
Tack för det.

Jaja.. Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bryr mig!! (: Får se om jag hinner upp! Vi ska TYDLIGEN åka och köpa en cykel i borlänge åt svärmor..:/ Men jag hör av mig ! Puss

2009-08-11 @ 22:32:33
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas inte ja har gjort nå iaf. Puss helen <3

2009-08-12 @ 15:20:21

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback