Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tråk.

Fy va tråkigt jag har..
Tvn är upptagen med Family Guy..
inte min favorit direkt haha..
Usch jag minns när vi bodde på klockarhagen när Ronny och alla hans kompisar var hos oss,
varje dag.. och tittade på Family Guy, simpsons osv..
jag höll på å bli tokig :P

ska måla naglarna lite kanske,, fördriva tiden lite..
sen sova, sen är det en ny dag imorgon :)

Har funderat lite på hur det kommer bli när Hugo börjar på dagis igen,
han sover ju inte nåt på dagen så ofta längre..
men på dagis så sover / vilar dom ju,,
Hugo kommer inte kunna ligga still och vila, om han inte somnar..
jaja det märks väl,,


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback