Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Urk..

Nu sitter jag här,, ska kika lite,, sen måste jag städa innan Hugo kommer hem :)
Är lite irriterad också,,
Om man ska börja studera den 17e, och man får lämna studieförsäkran på CSN tidigast den 17e,
sen tar det några dagar innan pengarna kommer ,,
hur ska man då kunna börja den 17e?
Böckerna kostar ca 800 kr som jag ska ha nu i början.
Dom pengarna har jag liksom inte innan, men dom tror väl (som alla andra) att man har massor av pengar som bara ligger.. är ganska less på folk som tror att vi har det så gott ställt, tss ni ska bara veta..
Jag har iaf pratat med en lärare på athenagrejset så det är lugnt..

Skulle ju åkt ner till Anki i helgen också, men jag vet inte hur det blir, har ju inte några pengar just nu,,
nästa helg hade varit bra, men då ska Ronny iväg till spökhuset och supa som förra året,
får se om mamma kan vara barnvakt, men det lär hon väl inte vilja..
Annars får det väl bli ännu senare att jag åker till Anki,,
ska åka till Emma i september också.
Men pengar styr allt.

Nej nu lär jag börja städa lite.
Puss & hej så länge

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Ja, det är sjukt vad dessa pengar styr o ställer med oss. Världens stressmoment ju! Hoppas de löser sig för dig! Vad ska du studera för nåt?



Kram Mia

2009-08-20 @ 12:12:43
Postat av: Ammie

hehe okej, jag var så inne i musiken o mina tankar så jag kollade inte uppåt heller :( brukar alltid göra det annars!



Jag vet hur det är med dessa pengar, inte kul alls! har en massa planer jag med men de e bara å släppa lite av dom tack vare pengarna.. de e såååå drygt! kan dom inte skänka lite till oss?? :)



Älskar dig.



Puss

2009-08-20 @ 12:56:31
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Kim

Man brukar kunna studieförsäkra innan ändå tror jag. Jag brukar alltid göra det minst en vecka innan på csn.se. Tror iaf att det brukar funka. Då kommer pengarna lite tidigare också. Värt att prova iaf :)

2009-08-20 @ 13:50:38
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback