Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vaarmt.

Åh vad varmt det är,,
men man ska väl inte klaga, snart är det höst och sen vinter..

Vi har iaf varit ute massor idag, Ronny blev lite bättre i magen..
Andreas & Kerstin var hit och hälsade på :)
Hugo blev jätteglad och fick värsta energi-bus-rycket :P
Det märks då vilka han tycker om ;)

Sen skulle vi handla nån mat, då gick vi lite längre och gick för att se vart Jessica & Ola bor nu,
och Ola satt ute så vi gick dit och sa hej, Jessica jobbade.
ÅÅh vilket fint hus dom bor i, jag blir verkligen avis!
Jag vill också bo i hus & ha det sådär mysigt :)
Vi behöver verkligen nya möbler,, men det kostar, och dom pengarna har vi icke. :P

Vi var iaf där en stund,, sen gick vi hemåt igen,, in på willys, vi bestämde oss för att äta tacos :)
Tänkte ha en myskväll,, mm visst, Ronny åkte nyss iväg med Ola och skulle dricka öl & åka till Älvdalen..
Så jag får ha mys för mig själv :P
Tur att vi har lite nya filmer som jag inte har sett..
hoppas bara jag lyckas somna sen,,
Om jag inte har sån tur så att Ronny kommer hem i någorlunda tid :)

Nej nu måste jag gå och dricka vatten,, jag klunkar massor av vatten hela dagarna,
men ändå så blir jag såå törstig hela tiden när det är så varmt.
Jag dricker minst 3 liter / dag,, men jag älskar vatten så det slinker ner fint ;)

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: jessica

Haha Vilket gulligt inlägg (: ni får komma förbi på kaffe sen ju!.. jag jobbar natten inatt, men i morgon är jag hemma från kl 9 på morgonen (: puss

2009-08-08 @ 12:58:34
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback