Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

<3

Åh vad skönt, nu är jag & Ammie sams igen. :)
Det har verkligen tagit musten ur mig att vi har haft det lite knackigt den senaste veckan.

Men äkta vänskap är ju att om man råkar bli osams pga olika orsaker, och att man kan prata om det och bli sams igen, det är så det ska vara!

Det är det som gör en vänskap stark.
Låter man det bara vara och man glider isär, så var det nog inte meningen att den vänskapen skulle hålla heller..

Man måste både ge och ta i en relation, även om det bara är vänskap eller nåt annat.



Kommentarer
Postat av: Ammie

ååå gumman.. gud vad jag älskar dig!

ALDRIG ska vi glida isär..

du o jag :) bästisar <3



Puss

2009-12-05 @ 21:28:36
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: E ☆ Aspelin

Va bra att ni är sams igen! :)

Ska du med ut i helgen? :P

2009-12-05 @ 21:57:26
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback