Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ah äntligen!

Hej hej!
Vi har haft strömavbrott sen 9.30 imorse..
fy vad beroende man är egentligen, man kan ju knappt göra nånting utan el.
Vi har lekt lite, sen somnade jag en stund.. tänkte göra lunch men det gick ju inte.
Tur att Hugo är så snäll så att han ändå var så go här i mörkret.

Vi hade tvättid 10-14 också, så typiskt att elen skulle komma tillbaka nyss, nu är klockan 13.30.
Det hade tydligen varit strömavbrott i hela norra dalarna,,
men vissa ställen var det bara några minuter,,
hos oss var det några timmar..
och det som är värst är att värmen inte fungerade heller, så det är svinkallt här hemma.
Snön yr & det blåser ute så där kan man knappt vara heller.

Men nu hoppas jag att det är åtgärdat så vi får ha ström resten av dagen ;)
Alltid när det blir strömavbrott tänker jag " oj tänk om jag har glömt att betala en elräkning",och att dom stängt av pga det, haha,
men det har inte varit så hittills :P

Nej nu ska jag göra mat åt mig & Hugo, Ronny är inte hemma..

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback