Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Börjar tröttna..

Alltså nu börjar jag tröttna på att må såhär illa.
Så illa var det inte ens när jag gick med Hugo.
Jag har nu gått ner 3 kg sen graviditetssymtomen kom, jag kan inte äta nåt typ..
Jag är trött och yr i bollen..
på måndag går jag in i tredje månaden så jag hoppas det försvinner inom en snar framtid!!



Idag var det första gången som Hugo INTE ville till dagis. Han sa "nejnejnej" hela tiden,,
men till slut kom vi iväg och han vart lika glad som vanligt när vi kom till dagis. :P
Busfrö.


Idag ska jag leta efter en film som är av en roman,, ska se en sån och jämföra med boken. Men jag vet inte vilken jag ska välja :P
Såg på Jane Eyre igår, som jag skulle se och skriva om.
Den var bra faktiskt, den gavs ut av Charlotte Brontë 1847 och även om filmen spelades in i vår tid så var den ju utspelad på 1800-talets mitt. Jag tycker det var en spännande tid, där skulle jag vilja testa levt :P


Måste försöka städa lite också,, råkade stöka till igår,, jag var ju på möte med komvux och jag hittade inte mina betyg nånstans,, letade som en galning och nu ligger det tidningar och papper över hela v-rums golvet haha. har inte orkat städa än..


Men nu ska jag snyta mig.

Todiloo.

Kommentarer
Postat av: Ammie

hehe okej, men nu syns dom väl?? =)

jaa jag längtar efter snön.. det är nog det som felar! Puss

2009-12-09 @ 10:36:05
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Olivers mamma Emilie

Tack för kommentaren, precis vad jag behövde höra faktiskt. Som vanligt så är de bättre idag, men imån kan man ha panik igen :D Vet ju hur de blir när de snart är dax vill man bara ha ut ungen :P

2009-12-09 @ 11:41:36
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Tack så mkt ^^

Shopping är kul när plånboken vill vara snäll :K

2009-12-09 @ 11:52:38
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Emma T

Det är så roligt att läsa om dig och er vännen. Kram!

2009-12-11 @ 12:44:32

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback