Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Jag & Hugo kom nyss hem från en sväng med min kära mor.

Hon passade Hugo medans jag var på möte med komvux,, nu har vi bestämt vad jag ska studera i vår, och även i Juni. så det känns skönt att ha det klart, jag kommer inte få nåt sommarjobb iaf eftersom jag kommer vara hög gravid,, så då kan jag lika gärna plugga.

Sen åkte vi på ica maxi,, köpte lite mat, fick en gratis julskinka. Varken jag eller Ronny tycker så värst mycket om julskinka, men den var ju gratis ;)
Och nån gång kanske man är lite sugen :) Alltså jag tycker inte om julmat,, det enda som är gott är köttbullar :)

Nu ska vi göra lite mat och äta..

jag ska plugga klart en uppgift också.

 


Kommentarer
Postat av: Ammie

sv: ja båda är fina tycker jag :) men ville ha nå mer juligt :D försöker få lite jul känsla, vet inte vart den är?!

jaaa vi måste ses snart! =)



Puss

2009-12-08 @ 20:50:53
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Rosie

Helt seriööst! Jag ÄR en julskinka! Skulle kunna äta det året runt om det var så. :O Ge den till mig vettja om ni inte vill ha den! ;) Puss

2009-12-09 @ 02:30:49
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback