Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Vi har för en liten stund sedan varit och tittat på lägenheten,

jag fattar inte varför Morastrand menar att den ska renoveras, den var ju jättefin!

Så det tänker jag säga att det inte behövs, då skulle hyran sänkas några hundralappar så det är ju bra :)

Men vad pinsamt det var, hon som bodde där kände igen mig men jag kände inte igen henne,
sånt tycker jag är hemskt, jag känner mig så taskig när jag inte minns vem det är hehe.
Men så är det väl, alla känner apan, apan känner ingen, som man säger ;P

Nu här hemma håller vi på att städa lite, och idag är en ganska bra dag,
jag har inte spytt en enda gång ;)
Intressant att veta va? Haha.

Hej hej.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback