Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag.

God morgon!
Tänk vad karlar är proffs på att väcka en mitt i natten när dom ska gå upp, och stimmar som fan så man vaknar och inte kan somna om på flera timmar. :P
Ronny blir helt annorlunda på natten än annars, han blir fan lite småelak :P
Gör allt för att jag SKA vakna fast jag bett han kvällen innan att vara lite tyst, eftersom jag har så otroligt svårt att somna om när jag vaknat..
Ibland funderar jag på att kliva upp när jag vaknat den tiden, men vad sjutton ska jag göra kl 04.00??
Inte ens Hugo är vaken då.
Jaja, jag älskar dig ändå R :)

Jag har nyss fått i mig en macka :)
Hugo sov ju hos sin farmor inatt, han kommer hem mitt på dagen idag.

Idag är det -22 ute!!! Jag tänker inte gå och handla,, åker med mamma istället när hon ändå ska hit upp :)

Nu ska jag faktiskt färga håret för sista gången i min graviditet,
har världens utväxt, och eftersom mitt riktiga hår är nästan blondt så ser jag flintis ur på vissa fläckar haha, måste få bort det :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Noretstar

Ja, visst är det jobbigt med utväxt. Tycker att det ser faktiskt liite bättre ut med mörk utväxt än med ljus, färgar själv mitt blonda hår mörkrött och ser ut som en flintis i slutet av varje månad :)

2009-12-18 @ 16:09:32
URL: http://noretstar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback