Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaja lika bra att göra det..

lägger ut fler bilder på en gång :)

 

Desperate Housewives säsong 4 :) Nu har jag alla utom den nyaste ;) Sen en jättesöt figur som mamma hade köpt på julmarknaden i Tyskland förra veckan :)

 

Massa tallrikar, en ljusgrej :)

 

Handdukar , en ny micro eftersom våran håller på att ge upp. :)

 

Dassbok, jättefina smycken som jag inte fick någon bra bild på :)


Presentcheckar, välbehövligt denna månad då man är som allra fattigast :)
Eller om vi vill köpa vad vi vill på Ica Maxi, vi får se ;)

Sen har vi fått massa mer, som ligger utspritt här hemma, i tvätten eller som jag helt enkelt glömde ta kort på.
3 st jättefina skålar i olika storlekar, en glasgrej med dekorationssand & sånt fint till,
Hugo fick fler leksaker, en jättestor traktor, en skitcool klocka,
massa lotter, den obligatoriska chokladasken (som jag inte kan äta av, jag tycker inte om choklad längre, så R & H får äta  ;) ),
Ronny fick en ny mobiltelefon, parfym, ögonskuggor m.m. :)


Massor av saker, jag som inte hade önskat mig nånting alls.
Men vi tycker om allt vi fått :D
Love you all ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej kusin <3

det lät lite roligt det där " Ronny fick en ny mobiltelefon, parfym och ögonskuggor"

Tack för att jag fick ett gott skratt idag också. Älskar dig finaste kusin <3

2009-12-26 @ 18:33:38
URL: http://[email protected]

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback